Известие

Collapse
No announcement yet.

Тест драйв

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Тест драйв

    От няколко дни обикалям сърцето на Европа с една Жулиета. 1.4 турбина с "многовъздух" и ръчни скорости - 170кс.
    Има си своите хубави и лоши неща, ама не мога да приема едно нещо:

    https://www.youtube.com/watch?v=Q5W4...3xImYh-xvxzETw

    Баси, кола на 18к километра и да ми клати така оборотите.
    Ненормална работа.
    A20DTH ЖТД ама не баш
    1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
    Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

  • #2
    Интересно ще е да споделиш плюсовете и минусите
    Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

    FIAT Coupe 16VT
    Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

    Comment


    • #3
      И на мен също ще ми бъде интересно!
      Относно оборотите на моята белисима също танцуват, НО това се случва при включване или изключване на перката и то за няколко секунди.
      Избери Твоят ... SOUND
      https://soundcloud.com/maserati_hq

      Comment


      • #4
        Че това клатене ли е какво се вдетинявате, другите да не мислиш, че не клатят просто уредите им са по-заспали и нищо не можеш да разбереш.
        sigpic
        156 Facelift 1.9JTD16V 159 1.9JTDm16V 166 2.0TS(eх) Fiat Fiorino 1.3JTD
        "Странно нещо е животът - днес караш с 200, утре те возят с 20"

        Comment


        • #5
          климатика включен?
          Моята тойота, която сега е на 12 000 км, понякога прави подобни заигравки. Но предимно, когато климатроника е на Ауто с включен А/С.

          AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
          AR 155 2.0 16v SUPER
          Toyota Corolla 2014 S Premium
          Moskvich 2140

          Comment


          • #6
            Разход по борд на Жули беше 6.3. Реално дойде на 7.2.
            Този разход е абсолютно същия, който постигнах преди седмица с един Ситроен Ц3 Пикасо. За същото каране и той даде 7.2.

            Двете неща, които ме дразниха през цялото време бяха, че колана ми минаваше през врата и ми го жулеше супер много. Не дразнещо, а направо влудяващо. Уникално малоумно от тия да не направят колана регулиращ се.
            Второто нещо, което ме дразнеше, че твърдостта на волана се променя при скорост около 5км/ч. За справка на 1-ва скорост с отпуснат съединител, демек на празен ход, колата се движи с 8км/ч. Демек като си обикаляш в малки места с бавна скорост, волана става твърд и може да се възползваш от мекотата му все едно само когато е спряла на място. Много малоумно наистина.

            Всичко останало си е съвсем наред. Кола като кола. Иначе Алфска му работа - оборотомера влиза в 6500 в червената зона, но прекъсвача бие доста преди това.
            A20DTH ЖТД ама не баш
            1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
            Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

            Comment


            • #7
              Относно разхода не съм имал такива фрапантни разлики.
              За колана си адски прав ... наистина е изключително неудобно, освен това нагласянето на облегалката не може да се направи при сложен колан защото колана минава точно през ролера за нагласянето й!
              Относно волана на мен ми допада тази идея ... волана е много лек когато маневрираш за да паркираш. При МиТо проблема е точно обратен, волана е изключително мек дори и при голяма скорост ... не дай боже кихнеш по време на движение с по висока скорост
              Избери Твоят ... SOUND
              https://soundcloud.com/maserati_hq

              Comment


              • #8
                Неплохой расход, однако.

                Comment

                Working...
                X